Bergen!

Jeg vet jeg skrev i forrige innlegg at jeg skulle legge ut flere bilder fra London, men jeg har vært så utrolig opptatt den siste tiden. Så for jeg kom hjem, måtte jeg nemlig legge en siste finish på kostymet mitt til Regncon, en spillfestival i Bergen. Så søndag, mandag og tirsdag gikk til den siste finishen, onsdag gikk med til pakking, og torsdag dro jeg inn til Oslo. Hyperion hadde nemlig invitert meg til å være med på å spre glede, som da innebar å dra til en slags leirskole for ungdom med HIV og AIDS. Det var utrolig koselig, og jeg håper og tror de satt pris på besøket.

Vi fant ut at det beste var å dra til Bergen tidlig fredag morgen istedenfor natt til fredag, så jeg ble med Simen hjem, der vi så på Asterix og Obelix-tegnefilm og Mulan. Jeg fikk også en liten tur innom Brettspill.no’s fysiske butikk, og jeg synes det er så utrolig trist at den dessverre må legges ned. Fredag morgen dro vi først inn til Hyperions kontor for at Svein Thomas skulle arbeide litt, og ærlig talt var både Simen og jeg rimelig trøtte i trynet. Men etter ca. 3 kvarters venting, var vi endelig på vei til Bergen. Turen tok ca. 8 timer, og det var kun to røykepauser, men jeg overlevde, og det var en stor glede å se bergensfolket da vi endelig kom frem til Håvik Skole.

Helgen var fylt med cola, spill, pizza, jobbing (hadde meldt meg på som gopher, altså en frivillig arbeider), laiv, bading og klemming. Jeg hadde en fantastisk helg, så fantastisk at jeg rett og slett glemte å ta bilder. Heldigvis tok Trude en del, og det er også laget en reportasje i StudVest.no.

Jeg vil bare takke alle som gjorde helga mi så fantastisk. Helene, for å låne bort madrassen og få meg til å le meg gjennom helga. Tom, for å holde meg med selskap under gophinga, til tross for hvor sliten du var, og for å låne bort jakka di ved flere anledninger og selvfølgelig gode klemmer. Svein Thomas, for billig transport og morsomme samtaler i bilen. Simen, for overnatting og spilling og morsomme samtaler. Holm, for lange, gode klemmer og morsomme stunder i badebassenget. Og til alle andre jeg snakket med og hadde det morsomt med.

Dere sleit meg ut, men det var virkelig verdt det.

Linker:

http://studvest.no/magasinet/reportasje/superhelt-en-helg (Merk at det står «superhelter» som tema. Det er feil, det var «monstre og jegere».)

http://www.ba.no/hvaskjeribergen/article6300434.ece (Masse bilder! Av en eller annen grunn har jeg klart å komme i bakgrunnen på ca. halvparten av bildene med mange personer på)

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151062486282105.418130.659857104&type=3 (jeg vet ikke om linken fungerer for de som ikke er venner med Trude, men prøver allikevel.

http://karamellar.blogg.no/1350504925_ei_veke_p_vestlandet_.html (Trudes blogg, lite om Regncon, men allikevel).

Tom, Tindra, meg og Helene.

Foto av Trude.

Legg igjen en kommentar

