Piercing

I går kveld så jeg at Bianca igjen skulle begynne å pierce i Moss, og at hun hadde åpningstilbud på 400 kr for en piercing, og 600 kr for doble piercinger. Til tross for at kontoen min sa nei, klarte jeg å skrape sammen 250 kr, og får betale resten når stipendet kommer. Lønner seg å være venn med pierceren! Så da var det bare å dra på studioet hun har flyttet til etter skoletid. Jeg så på det som en belønning til meg selv, siden jeg faktisk føler at jeg har gjort det bra på de TO matteprøvene vi har hatt i dag. Så da var det bare å legge seg ned og få en nål i nesa.

Nostrilpiercingen er vel den piercingen som har vært minst vond, og den er fortsatt ikke spesielt vond til å være ca. 4 timer gammel. Så da får vi se om den blir vondere. Her er i alle fall et bilde av resultatet!

One comment

Legg igjen en kommentar

